Електронний облік листків непрацездатності повноцінно запрацює, орієнтовно, з 1 січня 2020. До вересня 2019-го Пенсійний фонд, МОЗ, Національна служба здоров’я і Фонд соцстраху налагодять електронну інформаційну взаємодію для підтримки Електронного реєстру. До грудня 2019 МОЗ і Національна служба здоров’я забезпечать технічну можливість реєструвати листки непрацездатності в Електронному реєстрі.
Електронний реєстр вестиме Пенсійний фонд. Він же — володілець усіх даних цієї системи. Через Електронний реєстр інформацією обмінюватимуться МОЗ, Національна служба здоров’я, Пенсійний фонд і Фонд соцстраху.
Інформація до Електронного реєстру потраплятиме від:
- застрахованої особи та/або страхувальників — звернення про тимчасову втрату працездатності або відновлення працездатності застрахованих осіб;
- від Фонду соцстраху:
– про результати перевірки обгрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам;
– суми допомоги, нараховані та виплачені на підставі листків непрацездатності;
– відмову надати застрахованій особі допомогу по тимчасовій непрацездатності;
- від страхувальника:
– про суми допомоги, нараховані та виплачені на підставі листків непрацездатності;
– суми оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності; – відмову надати застрахованій особі допомогу;
- із електронної системи охорони здоров’я — про медичні висновки, зокрема за направленням МСЕК. На їх підставі зареєструють лікарняні листки.