28 липня 2018 року набуло чинності Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 липня 2018 року № 513-р про скасування пункту 2.21 «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників».
Державне підприємство «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв» пропонує інопредставництвам:
- Продовження співпраці у сфері ведення кадрового діловодства на тих же умовах, з укладанням додаткової угоди та врахуванням вже оплачених Представництвом послуг*.
- Укладання нової угоди про надання послуг, відповідно до переліку, який затвердить Представництво (фіксована щомісячна оплата).
- Укладання угоди на окремі послуги:
– зберігання трудових книжок, особових справ тощо;
– ведення обліку військовозобов’язаних;
– оформлення звітності з кадрових питань.
- Розірвати існуючий договір та отримати трудові книжки працюючих працівників Представництва.
*Звертаємо увагу! За умови укладання нових договорів, оплата за вже працюючих працівників не стягується.
З усіх питань Ви можете отримати детальну консультацію за телефонами: (044) 482-33-07; (044) 482-33-06.