ДП Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв

+38 (044) 482-36-98

Підписатись на новини

10:42 03.09.2019

Електронний облік листків непрацездатності повноцінно запрацює, орієнтовно, з 1 січня 2020. До вересня 2019-го Пенсійний фонд, МОЗ, Національна служба здоров’я і Фонд соцстраху налагодять електронну інформаційну взаємодію для підтримки Електронного реєстру. До грудня 2019 МОЗ і Національна служба здоров’я забезпечать технічну можливість реєструвати листки непрацездатності в Електронному реєстрі.

Електронний реєстр вестиме Пенсійний фонд. Він же — володілець усіх даних цієї системи. Через Електронний реєстр інформацією обмінюватимуться МОЗ, Національна служба здоров’я, Пенсійний фонд і Фонд соцстраху.

Інформація до Електронного реєстру потраплятиме від:

  • застрахованої особи та/або страхувальників — звернення про тимчасову втрату працездатності або відновлення працездатності застрахованих осіб;
  • від Фонду соцстраху:

- про результати перевірки обгрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам;

- суми допомоги, нараховані та виплачені на підставі листків непрацездатності;

- відмову надати застрахованій особі допомогу по тимчасовій непрацездатності;

  • від страхувальника:

- про суми допомоги, нараховані та виплачені на підставі листків непрацездатності;

- суми оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності; – відмову надати застрахованій особі допомогу;

  • із електронної системи охорони здоров’я — про медичні висновки, зокрема за направленням МСЕК. На їх підставі зареєструють лікарняні листки.