Постановою правління Фонду соціального страхування від 19.07.2018 р. № 12 було затверджено новий Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України. Постанова набуває чинності з 1 жовтня. З цього ж дня діє нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві. Заява-розрахунок має містити інформацію про страховий стаж і заповнюється лише на підставі даних, передбачених Положенням про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою Пенсійного фонду України від 18.06.2014 р. № 10-1:
– додаток 4 «Форма ОК-5»;
– додаток 5 «Форма ОК-7»;
– додаток 9 «Дані про трудовий та страховий стаж».
Страхувальникам надано право отримувати інформацію з реєстру про страховий стаж застрахованих осіб, необхідну для призначення соціальних виплат. За даними постанови ПФУ, інформацію з реєстру щодо даних про трудовий та страховий стаж ПФУ видаватиме за додатком 9.
На даний час Пенсійний фонд повідомив про те, що не готовий надавати додаток 9 і обіцяє що ця можливість буде реалізована з листопада 2018р.
Тому єдиним джерелом інформації про стаж є «Форма ОК-5» або «Форма ОК-7». Краще остання, бо містить більше інформації про стаж, зокрема інформацію про зарахування до трудового стажу час перебування жінки у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років та інше.
Тому просимо надати «Форму ОК-7» або «Форму ОК-5» для своєчасного подання заяви-розрахунку до фонду соціального страхування для отримання матеріального забезпечення оплати лікарняних.
Форми «ОК-7» або «ОК-5» надаються особі:
- яка особисто звернулася до органів Пенсійного фонду України, при пред’явленні нею паспорта, оригіналу довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
- «Форму ОК-5» можна отримати з веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Така довідка має містити QR-код. Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органів Фонду. Інструкцію з отримання довідок з QR-кодом від Пенсійного фонду України можна отримати за посиланням:
(https://www.pfu.gov.ua/instruktsiyi/yak-otrymaty-dovidku-z-qr-kodom-vid-pensijnogo-fondu-ukrayiny/ ).